Ketkäs saavat yllätyspostia tällä viikolla?

Mummeli06 lähetti kuvan:
891759.jpg

Liisun viesti: "Sain tänään SNY:ltäni jälleen mieltä lämmittävän paketin.  Paketista löytyi: villaneuloja (minulle aikaisemmin tuntematon juttu, mutta kokeillaan), päällystettäviä nappeja (tätäkään en ole aikaisemmin nähnyt), tweed-lankaa (tämäkin tuntematonta), Martta Wendelinin kalenteri vuodelle 2008 (ihana), katajainen nappi (tykkään) sekä Mars-suklaapatukka (en kyllä muista maininneeni, että tämä on lempparisuklaatani).  Kaiken kaikkiaan ihana, ihana, ihana paketti!!  Kiitos SNY:lleni!  Ihanan parin olen saanut!"
891764.jpg

Minimimmi kertoo paketista täällä.

edit (keskiviikko)

Mariaiidan viesti: "Sain eilen SNY:ltä superihanan paketin. Paketissa oli kirje (minusta on aivan ihanaa saada kirjeitä), kirjapäiväkirja (harkitsen jo, pitäisikö lukea muutama kirja uudelleen, että saisi tuoreet tunnelmat päiväkirjaan), aivan upeita silmukka- ja kerrosmerkkejä, lakua (syöty heti kuvan oton jälkeen, tosin minulla oli avustaja pussin tyhjentämisessä), todella suloinen kerroslaskuri (mistä noita saa lisää?), addin pyöröt (miten tiesit, ettei minulla ole juuri tuota kokoa?). Ja, ja ihanaa, suloisen pehmeää lankaa, merinosilkkiä (mies katseli hiukan pitkään, kun vain istuin ja silittelin lankaa!). Väri on myös ihan minua. Niin ja ohje-ehdotus unohtui kuvasta, koska olin lukemassa sitä juuri silloin, kun avustaja otti kuvia. KIITOS SNY!!!"

897262.jpg

Päivitettyjä blogeja: Evelin, Liljankukka, Johanna, Juulia ja Pikkumyy.

edit (la-aamu)

Postia ovat saaneet: berlinBat, Tinttimi, TaijaK, Vanilla, ja Sinikka (Sinttu).

edit (su)

Syyskuun paketin saivat myös: Mihanna, Lento ja Riikka.

Päivin viesti: "Liitteenä sny'ltäni saama paketti... tai siis kuva siitä. vielä en ole ehtinyt kokeilla värjäystä, mutta jahka saan tytön lapaset kuntoon, niin aion kyllä kokeilla. Muutenkin lahja oli tosi onnistunut, kun olen nyt tykästynyt noiden peruslankojen neulottavuuteen. Ovat niin simppeleitä! Kiitos siis sny'lle!"
907172.jpg

Eikan viesti: "Paketti saapunut 13.9."

Matami sai paketin 13.9.